Igen elkészült, és már kapható a webshopban a Kisvállalati Online Marketing Út. Nagy öröm ez számomra és azok számára akik már várták a könyvet.

Bevallom őszintén, hogy az alapötletként ez a könyv született meg, de szerettem volna a fitnesz edző barátaimnak, ismerőseimnek pozicionálni, ezért elsőként a Fitnesz Online Marketing út jelent meg. Ennek akkora sikere lett, hogy már azok a vállalkozók is vitték, akiknek közük nincs a fitnesz iparhoz, mivel a tartalom általánosan értelmezhető bármelyik vállalkozói szegmensre.
Ezért elkészítettem az Online Marketing Út kisvállalati változatát is, amelyet bátran ajánlok minden egyéni vállalkozást, kis- és középvállalkozást üzemeltető barátomnak.

Hogyan duplázzuk meg a bevételed?

Hogyan lesznek, a fizetett hirdetési kampányaid 5x, 10x hatékonyabbak? Hogyan fogsz könnyebben és olcsóbban új ügyfeleket szerezni? Hogyan fogjuk megtartani és újból vásárlásra ösztönözni a már meglévő ügyfeleidet? Hogyan duplázzuk, vagy sokszorozzuk meg a bevételed az Online Marketing Út állomásaival, az online marketing eszközeivel? – Erről írtam ebben könyvben.

Tegnap egy előadáson hallottam, hogy az ember tanul és tanul, és olvas, és gyűlnek a fejében a gondolatok, egészen addig, amíg ki nem csordulnak és szinte belekívánkoznak egy könyvbe. Nem állítom, hogy a könyvemben leírtakkal feltaláltam a spanyol viaszt, bár sok saját gondolatom és esettanulmányom megírtam. Azt viszont állítom, hogy sok éves tanulásom és tudásom foglaltam össze és állítottam rendszerbe, átfogó képet adva arról, hogy egy vállalkozónak milyen lépéseket kell tennie, milyen utat kell bejárnia, az online marketing mely állomásain miket kell megcsinálnia, kitalálnia ahhoz, hogy a vállalkozását eredményesen tudja működtetni. Az online marketing eszközök szinte mindenkinek a rendelkezésére állnak, de ahogy mondani szoktam attól, hogy van konyha a lakásodban, nem biztos, hogy ízletes ebédet tudsz főzni.

A marketing egy tudomány, aminek egy részét tanítják az egyetemeken, egy nagy részét pedig a gyakorlatban kell megtanulnod, és egy harmadik részét szakemberre kell bíznod. Ha tudni szeretnéd, hogy mit kell a szakembertől kérned és milyen elvárásaid legyenek, akkor elsőként az elméleti alapokkal kell tisztában lenned. Ennek ellenére igyekeztem úgy megírni a könyvet, hogy nagyon tömör, lényegre törő és gyakorlatias legyen.  Az elméleti részeket esetekkel, példákkal illusztráltam, gyakorlati megoldásokon keresztül mutatom be.

Dolgozzunk a Te cégeden!

Akkor éred el a legjobb eredményt, ha minden állomásnál próbálod az általam leírtakat elhelyezni, elképzelni a saját cégedben. Vagy teheted fordítva, helyezd el a céged az adott állomáson és gondolkozz rajta, hogy az általam leírtakból mit és hogyan tudnál megvalósítani a vállalkozásodban!
Könnyebben megy a munka, ha közösen végezzük. Ezért készítettem el a könyvemre épülő Online Marketing Út Sikertréningem, ahol egy egész napos workshopon dolgozunk a cégeden. Pontosabban minden résztvevő a saját cégén. Ennek a tematikáját és a részleteit itt találod.

A könyvet itt tudod megvásárolni.