[]
1 Step 1
Marketing Út - Ellenőrző pont

Állj meg és gondold végig, vizsgáld meg, hogy a Marketing Út eddigi állomásait sikerült-e maximálisan teljesítened, jól működnek-e, van-e rajtuk javítani való! 
A Marketing Út állomásai egymásra épülnek. Ha valahol gyengén teljesít a rendszer, akkor az hatással lesz az egész folyamatra. Tarts önvizsgálatot!

Pontozással válaszolj az alábbi 15 kérdésre!
Adj 0 pontot, ha egyáltalán nem foglalkoztál a témával és
5 pont, ha tökéletesen kidolgoztad és szuperül működik.

1. Megvolt a célkitűzésed, van tiszta egyértelmű célod?
2. Megvan a nagy "MIÉRT"-ed, tudod mi a küldetésed?
3. Tisztában vagy a piacoddal, készítettél piackutatást?
4. Mennyire ismered az álomügyfeled?
5. Tudod mik a vendégeid fájdalompontjai, a motivációi?
6. Kidolgoztad a saját legendás ügyfélélményed?
7. Megvan a termék/szolgáltatás portfóliód (termékpiramisod)? - csalitermék, belépőtermék, főtermék, upsell, luxustermékek
8. Sikerült pozicionálnod magad? Tudod mitől leszel más, miért éppen téged fognak választani?
9. Hogy állsz az online megjelenésekkel? Van Fb oldalad, FB csoportod, Twittered, Tumblred, Instagramod, blog oldalad, YouTube csatornád?
10. Elindítottad már a saját blog sorozatod? Megvan a téma amiről rendszeresen írsz?
11. Készítettél már videókat? Olyan is volt már amit feltöltöttél?
12. Sikerült felkeltened az emberek érdeklődését? Nő a FB oldalad, az olvasóid száma?
13. Érkeznek a feliratkozók? Épül a saját listád? Megfelelsz a GDPR szabályozásnak?
14. Szegmentálod a listádon lévőket?
15. Rajzoltál részletes Marketing térképet?

Eredményed: 75 pontból

[field1+field2+field6+field7+field8+field9+field10+field11+field12+field13+field14+field15+field16+field17+field18] pontot értél el,

ez így: [(field19)*100/75]%

✘  Ne haladj tovább, amíg van olyan pont amit 2-re vagy az alatt értékeltél!

✘  Ne haladj tovább, ha az eredményed kevesebb, 45pontnál (60%) 

✔️  Bátran és nyugodt lelkiismerettel haladhatsz tovább a Marketing Úton, ha a pontszámod 65 (86%), vagy ennél több. 

Previous
Next