Megszervezem az első Fitnesz Marketing Brainstormingot. A találkozó fő témája az edzők kommunikációja lesz. Hogyan kommunikáld le a vendégeddel, hogy mit miért kell csinálni az edzésen? Hogyan győzd meg a vendéged, hogy Rád van szüksége? Hogyan tartsd meg a vendéged, és hogyan csábítsd vissza azokat akik eltűntek? – Ha eljössz, kapsz egy csomó elképesztő ötletet és kész megoldást.

Mi az a brainstorming?

Angol szó. Azt jelenti, hogy ötletelés.
A szakmai beszélgetésben a Te problémáidat fogjuk megoldani. Úgy fogsz utána hazamenni, hogy tele leszel ötletekkel és kész megoldásokkal amiket csak alkalmaznod kell. Ez nem egy hagyományos előadás és nem is egy tanfolyam. Egy egy interaktív szakmai beszélgetés arról, hogyan csinálod Te, hogyan csinálják mások és hogyan érdemes csinálni marketing szemmel.

Hogyan jött az ötlet?

Múlt szombaton Tatarek Rezső IronBox tréningjén tartottam egy újabb Fitnesz Marketing Morzsák előadást a Gold Centerben. Nem is annyira előadás, mint inkább egy baráti beszélgetés volt, ahol nem csak én osztottam meg a gondolataimat, hanem a résztvevő edzők is meséltek a tapasztalataikról. Amikor Ők beszéltek, én moderátorként működtem, amikor elakadt a beszélgetés, akkor folytattam a témát. Az edzők problémájára marketing ötletekkel reagáltam és úgy repült el az egy óra, hogy ki is szaladtam a időkeretemből. Ha az edzőkön múlt volna, szerintem estig ottmaradunk és beszélgetünk.
Innen támadt az ötletem, hogy hátha Te is szívesen vennél részt egy ilyen beszélgetésben, ahol marketing szemmel ötletelünk. Ezen a gondolaton felbuzdulva kitaláltam, hogy megszervezem az első Fitnesz Marketing Brainstorming-ot. Az első találkozónk témája a kommunikáció lesz.

Kiknek szól a program?

Elsősorban fitnesz edzőknek, trénereknek, személyi edzőknek, de szívesen látok bárkit akinek saját vállalkozása, vagy szolgáltatása van, mert rengeteget lehet profitálni egy ilyen találkozóból.

Én elsősorban a marketing gondolkodást tanítom, és az ötletelés célja, hogy közösen találjunk ki olyan megoldásokat amiket alkalmazni lehet. A marketing gondolkodás pedig minden piaci szegmensre érvényes. Elég a “vendégek” szót “ügyfelek”-re, vagy “vevők”-re cserélni és máris alkalmazhatóak az ötletek bármilyen szolgáltatásra, vagy termékre.
Szóval bárki jelentkezhet, de számoljon azzal, hogy a fitnesz szegmensről lesz szó.

Hol lesz, mikor lesz és kell-e érte fizetni?

Szeretném az időpontot és a helyszínt úgy belőni, hogy az a legtöbb érdeklődőnek megfeleljen.
Ezért készítettem egy zárt FB csoportot, ahol megbeszéljük a részleteket és közösen döntünk róla. Ami ingyen van, annak nincs értéke, de majdnem ingyen lesz. 😉

Jelenkezés:

Ha Téged is érdekel és esetleg szeretnél részt venni rajta, ha kíváncsi vagy a további részletekre akkor nincs más dolgod, mint hogy megadd az email címed és küldöm az információkat. Az érdeklődés még semmire nem kötelez.