A Facebook Zéró következtében elszabadultak a hirdetési költségek, így Facebook Válságkezelést kellett hirdetnem. Az erről szóló videót itt találod.
Hogyan lehet védekezni ellene? Hogyan tudsz nyereségesen ügyfeleket szerezni? Hogyan tudod a követőiddel költséghatékonyan tartani a kapcsolatot? Mik a Facebook válságkezelő megoldásaim? Íme néhány:
1. Kifinomultabb kampányok készítése
Pontosabb célzásokra, a célközönség mind pontosabb beállítására, adatelemzésre, hirdetési kampány adatok elemzésére és a hirdetések optimalizálására, A/B tesztek futtatására lesz szükséged. Ehhez egy profi, erre szakosodott céget, egy ügynökséget kell megbíznod. Velük a munkadíjukkal együtt is nyereségessé válhatsz. Több százezer forintot spórolhatnak meg neked.
2. Áremelés, egyediség
Emelned kell az árakat, hogy az emelkedő hirdetési árak bele legyenek kalkulálva a terméked/szolgáltatásod áraiba. Nem szabad belemenned árversenybe, e helyett törekedj az egyediségre.
NE LEGYÉL ÁR ALAPJÁN ÖSSZEHASONLÍTHATÓ!
3. Termékpiramis / Sales funnel
Lehet, hogy csak a 2. vagy a 3. értékesítésed lesz nyereséges. Mindig az ügyfél megszerzése, az első vásárlása kerül a legtöbbe. Éllttartam értékben azonban megtérül a befektetett költséged.
A csali, vagy a belépő terméked, ami a piramisod legalján van, veszteségesen hirdetheted, ha a fő termék árrése behozza a nyereséged. A termékpiramisod és az ügyfél élettartam értékét a Sikertréningen részletesen átbeszéljük, kidolgozzuk.
4. Olcsóbb érdeklődőszerző megoldások
Használj olcsóbb hirdetési felületeket, vagy olyan platformokat, ahol még nem ekkora a konkurencia. (Pl: az SMS kampányom – ezt a brainstormingon szoktam bemutatni)
Nagyon fontos tudnod, hogy hol találod meg az álomügyfeled. Erről is tanulunk a Sikertérningen.
Vegyél részt olyan eseményeken, rendezvényeken ahol az ügyfeleid nagy valószínűséggel megjelennek. Gyárts olyan tartalmakat amik érdeklik a célcsoportodat és oszd meg azokat olyan oldalakon amiket gyakran látogatnak!
5. Személyes kapcsolatok fontossága
Soha nem volt még ekkora jelentősége a személyes kapcsolatoknak, mint most. Hozz létre azonos téma után érdeklődő ügyfeleidnek FB csoportot és tartsd aktívan! Hívd telefonon, beszélgess, találkozz a legjobb ügyfeleiddel ahol és amikor csak tudsz!
Remélem, hogy a videóban javasolt tippeket tudod majd alkalmazni! Ha szeretnél a Facebook Válságkezelő tippekről bővebben tanulni, akkor szívesn látlak egy képzésemen, ahol részletesen átbeszéljük azokat.
Ha megnézted a videót és további válságkezelő információkra lenne szükséged, akkor csatlakozz a Marketing út Facebook csoportomhoz!