Náluk telt ház van, én pedig küzdök a lemorzsolódással. Pedig az Én edzésemen tudatos munkával érjük el az eredményt, szakmailag megalapozott és felépített, tudatos edzésmódszerrel dolgozunk. Szemben a konkurenciával, ahol csak ugri-bugri buli van. Miért nem kellek az embereknek és miért kell nekik az ugri-bugri?

Megérkezik a vendég és közli, hogy máshonnan nem, csak a vádlijából szeretne fogyni. Én közlöm vele, hogy ez kizárt. Mire Ő választ egy másik személyi edzőt. Valakit, aki ezt bevállalja, aki beeteti a vendéget, hogy simán megoldható, csak fizessen.

Nem egyszer hallottam ezeket a problémákat. De hogyan lehet ezeket lekommunikálni a vendégekkel? Hogyan magyarázod el valakinek, hogy lehet, hogy jó a buli az edzésen, de szakmaiság nélkül sok eredményt nem ér el vele, és ennek a velejárója a sérülésveszély. Hogyan magyarázod el valakinek, hogy nincs olyan, hogy csak a vádlidból fogyjon és aki ezt bevállalja, az csak a pénzére utazik, de eredményt nem fog produkálni?
Hogyan győzöd meg a vendéged, hogy az alapokkal kell kezdeni, mert különben nem lesznek hatásosak a gyakorlatok? El kell-e magyaráznod a vendégnek, hogy melyik gyakorlatot miért csináljátok és ha igen, akkor hogyan teszed ezt?

Van olyan edzőterem Budapesten ahol 50(!) személyi edző dolgozik. Mi alapján fog választani a vendég?

4xE az edzők kommunikációjában

Egyediség
Edukáció
Elvárások
Eredmények
+É (?)

Egyediség:
Legyél specialistája egy problémának! Nyújts megoldást egy olyan rétegnek, akik a saját problémájukra keresik azt a szakembert, aki a legjobb eredményeket fogja produkálni! Ha a gerincfájdalmakra specializálódsz, akkor hirdesd magad úgy, mint gerincspecialista, aki az ülő munkát végzők hátfájásait tudja egyedi edzésmódszerével megszüntetni. Tarthatsz kismama-specialistaként kismamatornát, vagy kombinálhatod az edzéseidet speciális étrendeddel, mint diétakirály. A lényeg, hogy legyél egyedi! Legyél más mint a többi edző!

Edukáció:
A legfelkészültebb edző sem lesz eredményes, ha nem tudja elmagyarázni, köznyelven megértetni a vendégével, hogy mit, miért kell csinálni és miért úgy ahogy az edzésen azt elvárod.
Ha tanítóként lépsz fel, akkor egész más szemmel fognak nézni rád. Tanító legyél és ne “csak” szakember, tudásban is edukáld, fejleszd a vendégeid!

Elvárások:
Ha már tuja a vendéged, hogy mit, miért és hogyan kell csinálnia, akkor jöhet az edzés. Az edzést mindig a tanítás kell, hogy megelőzze. Az edzés olyan legyen, amit a tanítást követően elvár a vendég. Ha az egészségi állapota azt kívánja, akkor kímélő, ha az elvárások megkövetelik, akkor könyörtelen. Összeségében, ha a vendég igényei/elvárásai találkoznak a kapott szolgáltatásoddal, akkor nem lesz lemorzsolódás.

Eredmények:
Az elvárásokat csakúgy, mit az eredményeket folyamatosan mérni, elemezni kell. A vendégek igényei is változhatnak és ezeket is mérned kell. Nem az edzésedért, hanem az eredményeidért fognak hozzád járni a vendégeid.

+É:
Azokat a vendégeket akik nem az eredményekért, hanem a buli kedvéért járnak az edzésekre, egy külön érdeklődési csoportba lehet sorolni. Az Ő elvárásuk, hogy vidám, – Rezsi szavaival élve – pajkos órán vegyenek részt, függetlenül az edzés hatékonyságától és eredményeitől. Ha mégis össze tudod hozni, hogy a 4E-t egy É betűvel is megfűszerezd, akkor mint az adúász, mindent viszel. Az É betű pedig nem más, mint az élmény. Ha majd nem csak edzést, hanem élményt is tudsz nyújtani, akkor leszel igazán nyerő.

Hogyan legyél egyedi? Hogyan edukálj? Hogyan mérd az eredményeket, vagy az elvárásokat? Hogyan nyújts legendás vendégélményt? Gyere el a Fitnesz Marketing Brainstormingra és elmondom, átbeszéljük!